Urban Aztec

12.16.2013



I love color. I love bold prints. I'm not sure where I picked it up. Nothing puts me in a better mood on a grey New York day than putting on a bright dress and a swipe of lipstick (or in this case two: Russian Red + Morange). I love this look because it combines a bold color and print with darker muted tones that really let the vibrancy of the dress sing. This post officially launches a new chapter in my blog, my new photographer, Jeff! Thanks to his amazing photos I'll be showcasing 3-4 looks per week. How you like them Big Apple apples?

Dress: Asos, Vegan Leather Jacket: MANGOBoots: Dolce Vita, Clutch: Vintage, Lipstick: MAC Russian Red + Morange. 


13 comments:

Maeva Dk said...

Ta robe est magnifique :)

Gros bisous ma belle Rachel

Mlle Fiorella said...

Coucou Rachel,

Tu es magnifique sur ces photos, tu devrais lisser tes cheveux plus souvent, cela te vas tellement bien.

Bisous
Fiorella

Laura Mattioni said...

Tu es superbe, je suis contente que tu décides de prendre le temps de poster un peu plus sur ton blog. Félicitation à ton nouveau photographe, son travail est top.
Gros bisous,
Laura

Jane Rld said...

Je trouve que la forme de ta robe est superbe, et te va magnifiquement bien. Je te suis depuis pas mal de temps sur Youtube mais je n'ai jamais pris le temps de voir ton blog. Ce que je vis faire des maintenant. Continue comme ça tu es géniale !

Laura Guili said...

I love that outfit ! just watched your YouTube video and wanted to see more about your new pictures. Your new photograph seems really good, does he also have a website or something ? Can't wait for your next posts. xoxo

Sara Chergui said...

Love that look !
Sara,
http://thecrimeofashion.blogspot.fr

Tiff said...

J'adore cette robe!!! Un peu de couleurs ça ne fait pas de mal en cette période!!!!!!

http://mabulledepensees.blogspot.fr/

Maêva Martin said...

Tu es parfaite Rachel! Une vraie poupée ♥

Bisous,
Maêva blogueuse: http://quotidiendunefille.blogspot.fr/

UnderMy Freckles said...

| J'aime beaucoup la veste. J'en ai une du même style mais celle ci à l'air plus épaisse. Est-ce qu'elle tient un peu chaud ou pas ? En tout cas, tu es sublime ! ❥

Sophie said...

La première photo est juste magnifique. ♥ Hâte d'en voir des nouvelles.
Des bisous Rachel!

Mathilde M. said...

Superbe ta robe! Les photos sont vraiment belle, ton photographe est génial! xx

HVRRICANE said...

wow superbe! ♥ la première photo est très jolie!

chroniquesdunefrenchie said...

Ho my gosh, I LOVE YOUR DRESS ! You look gorgeous in it, a real top model !
Love ur videos on youtube, you're one of my fave <3
xoxo from France

Estelle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...